Translate

pondelok 2. decembra 2013

► Kokosový olej - Coconut oil ◄

HI :) 

Tak dnes je pondelok , práve som došla zo školy unavena ako pes  ale kedže zajtra nejdem do školy pretože idem  k lekarke rozhodla som sa že vam napišem príspevok :)  Bude o "zázraku" menom kokosový olej :) 
Určite každa z vas už niekedy o tejto všestrannej veci  počula popripade  ho vyskúšala .































Ja  tento "zázrak" použivam už približne rok  , a použila  som zatial 2 balenia :D 
Existuje viac  značiek tychto olejov  konkretne tento som kupila v DM cena je okolo 4-5 eur :)
Dá sa využiť nielen ako potravina alebo doplnok stravy, ale aj ako prírodna telova i vlasová kozmetika. Jeho široké využitie vás určite prekvapí. A najlepšie na tom je, že vám stačí len jedno balenie kokosového oleja :)

Využitie : 
- pri redukcii váhy
- ako potravina
- starostlivosť o pokožku,vlasy,nechty..
- na masaže  celeho tela :)
-ako mlieko po opaľovaní
- balzam na pery
-bieli zuby..

Určite ma ešte viac využiti  proste je vhodny skoro  na všetko :) Ja ho použivam a použivala som ho hlavne kvoli  tomu že mi začali  vypadavat vlasy hlavne  v zime alebo som mala suchu  pokožku :) a kokosovy olej mi važne pomohol :) 

A tu si môžete pozriet skvele video , kde uvidite aplikaciu kokosoveho oleja :) 


Tak  dufam  že sa vám príspevok bude aspon trochu pačit  ,  a ak tento "zazrak" použivate alebo ste ho použivali  možte napísať  do komentara svoj názor :) pááá ♥  a pekný zvyšok dňa  prajem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára