Translate

streda 11. decembra 2013

YANKEE CANDLE :)
















Ahojte :) 

Najprv  by som sa vám chcela strašne podakovať za prvých 1000 videní na mojom blogu , strašne si to vážim :) 
A dnes som sa rozhodla napísať  príspevok o asi najznámejšich sviečkach  aké existuju .  
O Yankee Candle ste už určite niektorí z vás počuli, predovšetkým tí, ktorí sledujete a odoberáte 
americké youtuberky . Ja osobne nepatrím medzi maniačky , ktoré si každy  deň-večer  zapalia  nejaku sviečku to fakt nie  , celkovo  ma sviečky vôbec nezaujimali  až pokial  som nenatrafila  na tieto sviečky .Veľmi ma zaujali a tak som  sa včera rozhodla  že si ich objednam http://www.yankeesviecky.sk . Rozhodla som sa pre dve malé sviečky , ktoré vydržia horieť 25-40 hodín ich cena  je 9,90 €  za kus :) Objednala som si vôňu BLACK CHERRY ( Vôňa sladučkých zrelých čerešní Vám pripomenie prázdninové výlety, kedy ste sa cítili šťastní, voľní a bestarostní ako deti. Vhodná pre milovníkov ovocných vôní sviečok.)   a FRESH CUT ROSES (Ako keď si privoniate k čerstvo narezaným záhradným ružiam zo záhrady u Vašej starej mamy. Presne takáto je vôňa Fresh Cut Roses.). Sviečky by som mala mať do konca týždna doma :) a strašne sa tešim a nepochybujem že ich fantasticka vôňa  ma poteši :) Sice su tieto  sviečky pomerne drahé  ale  v živote som nepočula a nevidela žiadne negativne slovo  k nim :) 


Poznáte tieto sviečky ? Vlastníte doma nejakú? Ktorú vôňu by ste si kúpili a ktorá "veľkosť" vás oslovila ? :)








































Thank you for reading my loves ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára