Translate

utorok 10. decembra 2013

* WINTER TAG *

Ahojte , dnes som sa rozhodla  urobit  zimny tag  :)  kedže momentalne nemam čas  a ani naladu vymyšlat niečo  originalne kedže som marod a ležim si doma  s chripkou  a tabletkami , ktore su momentalne moje najlepšie kamošky :). Otazky  som našla na http://merypolock.blogspot.sk. a inšpirovala som sa ;)

ZIMNÝ TAG/WINTER TAG:

1.Nosíš v zime radšej kabát,alebo športovú bundu?

Mam radšej bundu ale nie športovu  , skôr  taku mierne elegantnu :) ale kabatov mam  viac :D

2. Tvoj momentálne najobľúbenejší sveter?

Neda sa povedat  žeby som mala  nejake obľubene  svetre  kedže svetre nosim len fakt ked  musim :D   ale najčastejšie asi tieto : 






















1. je z GATU  , 2. je zo stranky https://www.facebook.com/NatialiaFashion :)  a 3. je z Tally Weijl :)

3. Preferuješ v zime skôr pestrofarebnejšie oblečenie,alebo čiernu,sivú,hnedú?

Chcela som napisať že preferujem  v zime skôr pestrofarebnejšie oblečenie , ale ked som sa tak zamyslela uvedomila som si  že to nieje pravda kedže ja v zime nosim skôr tmavšie veci ale vždy sa to snažim nejako oživit :) Ale farby mam rada ale skôr v lete .

4. Nosíš v zime gumáky?

:) Nie 

5. Nosíš čiapky? 















čiapky nenosim  vôbec musela by byť asi fakt veľka zima  žeby ste  ma videli s čiapkou na hlave :)
Ale mam doma čiapky  tieto dve su asi take najnovšie  ale v živote som ich nikde nemala  a momentalne si planujem objednat zo stranky http://www.wayfarer.sk/ nejaku  čiapku kedže tam maju fakt super vyber :)

6. Rada nosíš v zime rukavice?

Nemôžem povedať že  ich nosim rada , ale nosim ich pretože chranim moje  ruky od starnutia :D no kto by nechcel mat pekne ruky ? :D

7.  Obľúbená farba laku na nechty?

















:)  červene laky mam strašne  rada  hlavne v lete  , celkovo obľubujem červenu farbu , no teraz v zime  kombinujem  červeny lak pretože mam rada  aj strieborny alebo zlaty :)

8. Nosíš v zime bižutériu?Ak áno,akú ?























Nosim len zlate hodinky  :) a sem-tam aj  retiazku , ktoru už vlastne  ani nenosim :D 

9.Kam sa chystáš na výlet?

často chodime  do Tatralandie a chystame sa tam  aj cez zimne prazdniny kedže tam je tam super  aj v tomto ročnom obdobi  :) a potom  do Tatier  .





















10.Venuješ sa nejakému zimnému športu?Ak áno,akému?

Vyjedam  salonky  zo stromčeka :D no neviem či je to šport ;) 


11.Čo ti na zime najviac vadí?

Na zime mi najviac  vadi  zima .

12.Čo máš na zime najradšej?

Vianoce , Silvester :D 


13. Aký nápoj ťa v zime najviac zohreje?

Horuca čokolada :3 alebo čaj :)

14.Obľúbená vianočná pesnička?




:) Dufam že sa vam TAG pači , ak mate niečo na srdci tak zanechajte komentar :) 

Thank you for reading my loves ♥


3 komentáre:

  1. Jeej,som rada,že si si vybrala otázky z môjho tagu :) Inak,tá Tatralandia nie je vôbec zlý nápad,už aj ja o tom začínam uvažovať...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) tvoje otazky ma zaujali tak som sa rozhodla použit ich :) dakujem :) a Tatralandiu určite odporučam je tam fakt pekne :)

      Odstrániť