Translate

nedeľa 1. decembra 2013

* Sunday *

Ahojte krásky :) 

Tak a je to tu zasa , nedeľa strašne rýchlo to zbehlo mam pocit akoby som práve pisala ten článok o piatku  no žialbohu je nedeľa. Na tom by nebolo nič zle keby zajtra nebol hned pondelok škola , milion  predmetov na ktore sa treba učit ,učitelia a proste škola ved sa chapeme . " Určite" sa na zajtrajšok všetci neskutočne tešime :D Ja osobne sa mam toho dosť učit a nejako sa neviem prinutiť ale musim  kedže by som si chcela zlepšit znamky :) čiže dnes pišem len tento informativny prispevok  pretože na recenziu a podobne dnes čas asi mať nebudem :(  možno neskôr večer , ale kedže som predchvilkou došla  z Billy kde som išla hlave kvoli coca cole , ktoru neskutočne potrebujem k učeniu lebo mi pomaha k tomu aby som nezaspala :D a ešte kvoli časaku FIT ŠTYL  no žialbohu ho nemali tak som natrafila na
Priznam sa že tento som si kupila prvy krat  :) ale kedže fit styl nebol a tento  tam vyzeral najschopnejšie  a bol posledny tak som po nom siahla :) Ake časaky čitate vy ? Napište do komentara :)

A ešte som nemohla odolať tejto kalorickej bombe , ktorá  mi určite pomože pri učeni ;) :D 
Aj vy mate toho na zajtra tak strašne veľa a neviete  kde vam hlava stojí? Dufam že niesom sama :( 
Ak ano čo pomaha pri učeni vám ? Napište do komentara :)
Tak zatial páá ♥  a peknu nedelu  prajem :) a ak môžte a chcete tak prosim dajte pripojiť k lokalite budem rada ;)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára