Translate

sobota 7. decembra 2013

Saturday :)

HI :)

Tak  v poslednom prispevku  5.12 čiže  v den kedy v noci mal chodit  mikulaš :D som vam pisala  že vam  6.12 čiže včera :D napišem prispevok o tom či som mala štedreho mikulaša ale včera som nemala vobec čas  pretože u nas v meste boli  mikulašske trhy  a nebola som cely  deň doma  :)




















Mala som sladkeho mikulaša  pretože som  bola cely rok veľmi dobra :3 :D a mikulaš ma ma proste  rad :)   Akeho mikulaša ste mali vy ?  Mikulaš či čert ? :D  napište dole  do komentara :)  




















A dnes mi ešte došla  trochu netradična špirala z avonu MEGA EFFECTS :)  o ktorej  vam  viac napišem  v buducom prispevku kedže som ju ešte nestihla oskušat :)





















Tak zatial pá ♥  a pekny zvyšok dňa prajem :)

2 komentáre:

  1. Ahoj, ako si spokojná s tou špirálou? Taktiež som si ju chcela vyskúšať ale jedno dievča mi vravelo že od toho veľmi slzia oči. Pekný blog:)
    http://msnickyblogger.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj včera som ju vyskušala , no nemožem povedať žeby som bola spokojna , špirala sa velmi obtlača o horne viečko , naraba sa snou tažko oproti klasickej špirale :) ale spodne mihalnice sa robia super :) a dakujem :)

      Odstrániť