Translate

pondelok 25. novembra 2013

» FAIRY CITY LIGHTS «

❀Tak znova, ahojte dievčatá, je tu  sľúbený príspevok o toaletnej vode z Oriflame :)


Toaletná voda Fairy City Lights rozvoniava jemným, sladkým karamelom, 
jazmínom a sladučkým jabĺčkom pre dokonalú vianočnú atmosféru.  
Kolekcia je inšpirovaná "Veľkým jablkom" . Keďže New York je na celom svete známy ako "Veľké jablko" (Big Apple), je prirodzené,
že jablká sú hlavnou zložkou kolekcie Fairy City Lights. :)

Cena : 5,90€
Množstvo : 30 ml

Ja osobne si väčšinou veci vyberám podľa  vzhľadu :) a asi nie som jediná. Vždy ma väčšinou  zaujme obal , niekedy som schopná kúpiť si parfém/toaletnú vodu,  len kvôli obalu, ale v tomto  prípade to tak nie je. Obal tejto toaletnej vody ma nezaujal  skoro vôbec, je taký nevýrazný, proste nudný, taká klasika, ale kedže  v katalógu bola voňavá strana ( ja som posadnutá stránkami, ktoré sú voňavé :3 )  a táto vôňa má veľmi zaujala, kedže je strašne  sladká a ja zbožňujem sladké veci :3 a ešte tá cena ako zadarmo :) 

Záver : Odporúčam vyskúšať :) hlavne, ak máte radi sladké  vône :) (ak ju už máte vyskúšanú,  napíšte  do komentára  svoj názor, ako sa vám páči,  po prípade nepáči ;)  Zatiaľ  páá  a ďakujem každému, kto si nájde pár minút a prečíta si môj blog :)❀

2 komentáre:

  1. Moja mamina pracuje v Oriflame aj Avone:) ja som tento parfem mala...vonia uzasne:33 ale musela som ho dat sesternice -.- ale mamina mi slubila ze mi ho zase objedna tak som strasne moc rada:)

    OdpovedaťOdstrániť