Translate

sobota 30. novembra 2013

---> Friend´s post <---

Hi! :)
Som kamoška blogerky, ktorej patrí tento blog. Z dôvodu, že nemám ešte vlastný blog, rozhodla som sa pridať niečo práve na tento.
Keďže čím ďalej, tým viac sa k nám blíži zimné ročné obdobie (ktoré osobne nemám celkom rada :D ), pridám vám tu zopár mojich obľúbených mikín. Najradšej mám mikiny cez hlavu s kapucňou :3 preto ich mám dosť veľa :D Mikiny so zipsom sú taktiež veľmi fájn, ja osobne ich nosím počas chladných letných večerov. 

Toto je síce svetrík, ale taktiež ho nosím veľmi rada. Kúpila som si ho minulú jeseň v Terranove, presnú cenu si nepamätám :) Na fotke to nie je veľmi vidieť, ale je maslovej farby.

Mikina cez hlavu :) z NY , má predĺžený zad
Mikina cez hlavu (opäť) :D mám  ju rada už len kvôli tomu Mickey Mousu, ktorý na nej je :3 (aj ten nápis na nej je zlý :D ) dostala som ju ako darček, myslím, že je z Gatu 
A na záver, jedna so zipsom :), nepatrí k mojim obľúbeným, ale sem tam si ju vezmem, kúpila som ju z Gatu, myslím, že stála okolo 12€ :)
Všetky mikiny sú číslo XS alebo S :) to mi sedí najviac :D 
Dúfam, že sa vám tento príspevok bude aspoň trochu páčiť, keďže som ešte len nováčik :D Možno vám tu niekedy ešte niečo pridám, v každom prípade zanechajte komentár, rada sa dozviem, aké mikiny máte najradšej a aký je váš názor :)


Prajem pekný zvyšok víkendu ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára