Translate

nedeľa 24. novembra 2013

Nováčik v komunite blogerov :)

Zdravím Vás

Rozhodla som sa že si založim blog. A tak premýšľam ako začať prvý príspevok.Vraví  sa že začiatky sú tažké  a je to sväta pravda.Aj ked si myslim že prvé príspevky budem písať sama pre seba ( a keby to predsa len niekto čital tak  mi dole do komentára napíšte o čom by ste chceli aby bol buduci príspevok :) , ale niekde začať musim . Začnem ho o tom čo na tomto blogu budete môcť nájsť. Na blogu budem publikovať články o všetkom  čo ma v danej  chvíli napadne , chcela by som písať  veci , ktoré by zaujali každu  teenagerku  ale zaroveň aj dospelých ľudí  proste všetky vekové kategorie ;)  Ale tak nebudem prebiehať a myslim si  že na úvod to stači :) Tak zatial pá ♥ ( a prepačte za moju "super" gramatiku ) .

1 komentár: