Translate

utorok 26. novembra 2013

❀ Maybelline

Ahojte krásky :)

Určite každá z vás pozná tuto  značku , a určite každá z vás ma s ňou akú-takú skúsenosť :)

Niečo o značke : Maybelline New York je kozmetická značka číslo jeden v globálnom meradle a možno sa s ňou stretnúť vo viac než 90 krajinách na celom svete. V drogériach nájdeme množstvo výrobkov  tejto značky dnes som sa rozhodla pre  rúž ( maybelline color whisper lipstick ) odtieň petal rebel .

Cena : 4,80

Tento rúž  sa mi po kabelke povaľuje už dlhšie.Kúpila som si ho zo zvedavosti  , síce nepoužívam  ruže  hlavne nie teraz v zimnom období ale zbierať ich môžem :D V skratke  tento  rúž mi veľmi nesadol príjde mi veľmi mastný  mam po ňom nepríjemní pocit na perách. A nijako extra nevonia a ako som spomenula v predchadzajúcom príspevku mam rada voňavú sladkú kozmetiku . Ale poznám ľudí  , ktorý tieto ruže používaju a patri medzi ich obľúbene ako sa vravi 100 ľudi 100 chuti ;) A určite je potešujúca hlavne cena :)
Zajtra  recenzia na make-up od Maybelline Affinitone :) tak zatiaľ pá  a ak použivate nejaké veci tejto značky hodťe komentár ❀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára