Translate

štvrtok 28. novembra 2013

TOP 10 ♥

Ahojte krásky :)

Dnes som mala-mam nie veľmi dobrý deň ale ako sa vraví každy deň je dobrý :) Tak som sa rozhodla že si ho trochu spríjemním a napíšem vám príspevok TOP 10 . Pýtatate sa o čom ?  Bude to TOP 10 celebrít ,ktoré uznávam tak idem nato :)

1. One Direction ♥♥♥♥♥♥♥
A "prekvapivo" su na prvom mieste moje mega lásky,ktoré si idem už  dosť dlho a nikdy ma ani na minutu  ani na sekundu neprestali baviť. Veľa ľudi ich nenávidi no ešte viac miluje  a preto robia taku skvelu hudbu aku robia ♥  A o  výzore ani nebudem  hovoriť  kedže všetci určite mate oči (dufam) a vidite  že sa pozerate na 5 bohov a stale mam svoj "detsky" sen že raz jeden z týchto bohov bude môj , v mojej posteli , kuchyni , byte a neviem kde ešte nechcem  byt uchylna  tak ostanem pri tom byte :D 

A tu je niečo  na spríjemnenie večera http://www.youtube.com/watch?v=W-TE_Ys4iwM

2. Cara Delevingne :)
Je kritizovaná aj milovaná hlavne pre svoje obočie , ktoré je pre niekoho  pekné a pre niekoho naopak . Podľa mna jej to obočie  pristane a robí ju originalnou :) 

3.Alena Shishkova
Pre niekoho  len umela blondinka , pre mňa vzor :)

4. Justin Bieber


Možno sa pýtate čo tu robi práve on . Nie som belieberka ale uznávam ho :)











5. Zac Efron











Tak čo vám poviem no proste láska z detstva :D 

6. Miley Cyrus

















7. Beyonce       


                                                                                                              













8. Rihanna
9. David Beckham ♥

10. Selena Gomez 

Tak to by bolo  tak v skratke všetko :)  Do komentara môžte napisať svoj  názor  na tieto celebrity :)  Tak zatial pá ♥ 

                      

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára