Translate

streda 27. novembra 2013

Kozmetika za mesiac november ❀

Ahojte krásky :) 

Dnes som mala v pláne urobiť  recenziu  na make-up od maybelline ale rozhodla som  sa  napisať všeobecný príspevok o kozmetike , ktorú som  si  tento  mesiac kúpila :)


1. L'Oréal Micelárna voda  
Kupila som si ju začiatkom mesiaca  a môžem povedať  že  za tu cenu  je celkom dobra a kupila by som si ju znova :) Sice mam  doma aj biodermu , ktorá je určite  oveľa lepšia  ale tato ako  jej  lacnejšia "sesternica" :D tiež nieje zla :)

2.Balea a Garnier 
3. Dermacol watermelon ♥
Do tohto telového mlieka som sa zamilovala na prvé ovoňanie :3 ako stale vravím-pišem milujem vonavu  kozmetiku  a toto  je super :) Určite by som si to kupila  znova :) 

4.Zlatý lak od catrice :)

5. očné tiene od Rimmel  
6. Maybelline Affinitone
 
7.Sprchový gel Beyonce
Krásne vonia , je užasny ma len jednu chybičku  že je maličky a vydrži krátko :)

A na koniec  ♥  Chanelka dnes mi  došla ♥ 

 Zajtra možno o nej  urobim  samostatný príspevok  :)  tak zatial pá ❀

2 komentáre:

  1. ahooj :-) dávaj si pozor na hejterov stalo sa to aaj mne ked som také to veci pridávala nie žeby so m tanutila to tu vymazať ale ja som blog vymazala pretože si zomna robili sranduuu tak ahooj

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj , dakujem za radu :D ale ja take neriešim kedže hejterov važne neberiem :) nikdy som nebrala a nikdy brať nebudem :) a nech si robia srandu cez kable to dokaže každy . ;)

    OdpovedaťOdstrániť